יום חמישי, 16 ביוני 2016

בניית אתרים - נטוורק טיים


אם אתם רוצים לעשות את הצעד הראשון באינטרנט ברמה עסקית או שהחלטתם שאתם חייבים לשדרג את החשיפה והייצוג הקיים שלכם באינטרנט. אתם חייבים אנשי מקצוע המומחים בתחומם. הגעתם למקום נכון! בחברת נטוורק טיים יתנו לכם אוזן קשבת, יאפיינו את הצרכים שלכם וידאגו לספק לכם מענה ראוי ושלם לכל הצרכים והרצונות שלכם. זה יהיה צעד חשוב מאוד בדרך לבניית האתר של העסק שלכם ולמיתוג שלכם באינטרנט בכלל. הדרך הנכונה לבנות מיתוג נכון מתחילה אצלנו בנטוורק טיים באפיון נכון, עם יחס אישי וחם.
בזמן שיש  ברשת האינטרנט מיליארדי אתרים, ובישראל ישנם מיליוני אתרים וקרוב לעשרות ומאות בתחומכם. חשוב מאוד שתבדלו את עצמכם בצורה משמעותית מהמתחרים שלכם. עיצוב גרפי מתוחכם יספק את המענה המדויק לצורך זה, אך יש צורך משמעותי לבחור גם בפשטות. אנחנו בנטוורק טיים מאמינים שבניית אתרים מורכבים ולא ברורים יגרמו ללקוחות לא להצליח להתמצא באתר בקלות, ומתוך כך לצאת מהאתר מבלי להתקשר או להשאיר פנייה. אלמנט הפשטות חשוב בדיוק כמו אלמנט העיצוב, כנאמר - less is more
כיום ישנם אינספור מכשירים בהם לקוחותינו גולשים, סלולרי, טאבלט, מחשבים נייחים וניידים, ואפילו מהטלוויזיה. אנחנו בחברת נטוורק טיים עושים שימוש בטכנולוגיות מתקדמות לבניית אתרים, ומתאימים את אתרי האינטרנט  לכל מכשירי הגלישה והדפדפנים.
 אצלנו בנטוורק טיים בניית האתר נעשית בהתאמה אישית המלווה בעיצוב אישי ובפיתוח האתר באופן פרטני. הנעשית בהתאם לדרישות הלקוח, ליכולותיו ולדעתו. הלקוח יהיה מעורב בכל שלב ושלב בתהליך, משלב התכנון, עבור לשלב העיצוב וסיים בפיתוח האתר וקידומו במנועי החיפוש. אתר בהתאמה אישית ישדרג כל עסק וכל שירות שיש לאדם להציע. גם עסק קטן צריך להתחיל מאתר אינטרנט. צוות מקצועי יישב עם בעל העסק ויוכל לבנות אתר מותאם אישית לצרכיו, שיתחשב בגודל העסק, בקהל הלקוחות ובתקציב שבעל העסק מוכן להציע בעבור התהליך. אתר אינטרנט עשוי לתרום רבות לעסק, גם אם הוא קטן.

חברת נטוורק טיים שמה לה למטרה להוביל את הלקוחות שלנו להצלחה באינטרנט, ולכן תחום בניית אתרים הינו שלב ראשון לפרסום העסק שלך. נשמח להתקדם אתכם גם לשלבים הבאים ולספק שירות קידום אתרים בגוגל אורגני או ממומן, פרסום בפייסבוק ועוד...

מאמרים נוספים:



2 תגובות:

  1. ברצוני להודות לנטוורק טיים על פתיחת אתר אינטרנט לחברתי ועל עבודתכם הטובה והמסורה.
    רמת השירות, ניסיון, מקצועיות ואדיבות הינם אבני היסוד להצלחת חברה ובאלו אתם מתמחים ותקוותי כי תמשיכו כך.
    נטוורק טיים יובילו אתכם להצלחה.
    אשמח לתת המלצות לכל המעוניין.

    השבמחק
  2. הם באמת חברה טובה אני רוצה להמליץ על עוד חברת בניית אתרים שעזרה לי בכל התחום הזה

    השבמחק